Friday, February 07, 2014

MAJLIS KERA'IAN HARIJADI K.A. KE-80




PENGUMUMAM ATURCARA
MAJLIS KERA’IAN HARIJADI SAYA YANG KE-80

            Atas kehendak dan dayausaha sahabar-sahabat saya di Kuala Lumpur, satu majlis kera’ian harijadi saya yang ke-80 (9 September, 2013) akan diadakan pada 15 Februari, 2014 di dewan Yayasan Kepimpinan Perdana di Putrajaya bermula pada 9.0 pagi hingga 5.0 petang. Beberapa orang sarjana akan membicarakan secara kritis karya-karya saya dalam bidang-bidang politik, sastera, agama dan falsafah. Negarawan ulung Malaysia, Tun Dr. Mahathir Mohamad, akan merasmikan acara ini.
            Pada hari besoknya (16 Februari), saya akan memberi ucapan bertajuk “Halatuju Negara untuk Tiga Puluh Tahun Akandatang”. Beberapa orang tokoh akan mengupas ucapan ini. Juga akan ada sesi Soal-Jawab.
            Kehadiran dengan jemputan. Jamuan makan akan disediakan.
            Acara disusun oleh Jawatankuasa Penaja yang dipimpin oleh En. Nik Aziz Hassan (012-2624336).

KASSIM AHMAD,

Kulim, Kedah, Malaysia.

8 Februari, 2014.

No comments: